Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Fijn dat je dit document leest, je leest hierin namelijk onder welke voorwaarden wij onze diensten leveren, zodat je weet wat wij van elkaar mogen verwachten. Voor de leesbaarheid van dit document hebben wij gekozen om in plaats van ‘opdrachtgever’ in de ‘jij- en wij-vorm’ te schrijven. Waar ‘wij’ of ‘onze’ staat, wordt “Geluksplukkers” bedoeld (gevestigd in Roden en geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 82 91 68 53). 

 

I. Inleidende bepalingen

 

Algemene voorwaarden

Opbouw algemene voorwaarden

Omdat wij diverse diensten en producten leveren, bestaan onze algemene voorwaarden uit algemene en aanvullende delen.

Dat betekent ook dat onze diensten zijn uitgesplitst in deze voorwaarden en dat de “aanvullende” bepalingen, integraal onderdeel uitmaken van de “algemene” bepalingen, tenzij anders aangegeven.

Zijn er bepaalde bepalingen onduidelijk? Neem dan contact op via team@geluksplukkers.nl en dan komen we er samen vast uit.

 

Toepasselijkheid algemene voorwaarden 

Voor alle werkzaamheden die wij in opdracht voor jou verrichten, (hierna: onze overeenkomst), gelden deze algemene voorwaarden. Ook op vervolgovereenkomsten die wij sluiten, zijn deze algemene voorwaarden van toepassing.

Naleving algemene voorwaarden

Wij hebben altijd het recht op naleving van deze algemene voorwaarden. En als in een procedure bij de rechtbank een bepaling als “onredelijk bezwarend” wordt aangemerkt (dan is de bepaling niet geldig), blijven de overige bepalingen gelden.

Wijziging algemene voorwaarden

Wij kunnen onze algemene voorwaarden altijd wijzigen of aanvullen. Wij stellen je tot uiterlijk 10 dagen na die wijziging op de hoogte. Bij een wezenlijke wijziging mag jij onze overeenkomst opzeggen, als je niet in de gelegenheid bent om de overeenkomst per direct te beëindigen.

Blijf je van onze diensten gebruik maken, dan geef je op die manier aan dat je bekend bent en akkoord gaat met de wijziging van onze algemene voorwaarden.

Voeren wij de wijziging door binnen drie maanden nadat jij met ons een overeenkomst hebt afgesloten? Dan mag je de overeenkomst opzeggen als je een consument bent.


Afwijken algemene voorwaarden

Ben je het oneens met een bepaling uit onze algemene voorwaarden en wil je van die bepaling afwijken? Dan kan dat alleen met onze schriftelijke toestemming. En bij afwijking van één of meerdere bepalingen van onze algemene voorwaarden, blijven de overige bepalingen altijd gelden.

Ook geldt dat als één of meer bepalingen uit onze algemene voorwaarden een periode niet stipt door ons zijn toegepast, hieraan (nu of in de toekomst) geen rechten kunnen worden ontleend.


Ons aanbod (offerte)

Ons aanbod voor jou, is gebaseerd op de informatie die ons op het moment van het opstellen daarvan ter beschikking stond. Het is altijd vrijblijvend en verplicht jou tot niets, maar het is 14 dagen geldig. Dat betekent dat wij na die termijn, eventueel een ander tarief mogen hanteren. In ons aanbod wordt aangegeven welke dienst wordt aangeboden en welk bedrag je bent verschuldigd bij het accepteren van het aanbod. De aangegeven prijzen gelden alleen voor de in het aanbod genoemde periode, tenzij schriftelijk anders afgesproken of aangegeven.


Onze overeenkomst

Totstandkoming overeenkomst

De overeenkomst tussen ons komt tot stand op het moment dat jij ons aanbod hebt geaccepteerd. Wij gaan ervan uit dat jij ons aanbod accepteert als wij een duidelijk akkoord ontvangen of als wij uit jouw gedrag mogen afleiden dat je instemt met ons aanbod (bijvoorbeeld door betaling of het aanleveren van gevraagde informatie).

Wijzigen overeenkomst 

Nadat jij akkoord bent gegaan met ons aanbod, kun je de overeenkomst niet wijzigen, tenzij daar schriftelijk toestemming voor bestaat. Dit geldt ook voor kleine wijzigingen of wijzigingen die op minimale punten afwijken van wat is afgesproken.

Als jij laat weten de overeenkomst te willen wijzigen, kijken we natuurlijk samen naar de mogelijkheden. Maar, wij zijn nooit verplicht een door jou voorgestelde wijziging te accepteren.


Uitvoering overeenkomst

Voor een goede uitvoering van de overeenkomst ontvangen wij van jou graag alle informatie die nodig is. Denk hierbij aan jouw wensen en medewerking in het beantwoorden van vragen en de aanlevering van financiële gegevens, die digitaal dienen uiterlijk 3 werkdagen voor het oriëntatiegesprek te worden aangeleverd. Dit in verband met de voorbereidingstijd aan onze kant, zodat wij jou het best kunnen adviseren.


Inschakelen derden

Wij mogen altijd derden inschakelen bij het uitvoeren van de overeenkomst, als dat nodig is voor een goede uitvoering van de werkzaamheden.


Geen medewerking uitvoering overeenkomst

Als je niet meewerkt of op andere wijze uitvoering van de opdracht belemmert, mogen wij onze werkzaamheden voor jou helemaal of tijdelijk stopzetten. De schade die hieruit voortvloeit komt niet voor onze rekening en ook geldt dat jij bent gehouden het overeengekomen bedrag te voldoen. 


Duur overeenkomst

Wij gaan een overeenkomst aan voor bepaalde tijd, tenzij anders overeengekomen. Onze overeenkomst eindigt automatisch bij voltooiing van de werkzaamheden althans na afloop van het traject.


Doorlooptijd

Na afronding is geen sprake van een doorlooptijd. De overeenkomst dient binnen de aangegeven termijn te zijn afgerond.


Tussentijdse beëindiging of opschorting door ons

Wij mogen onze overeenkomst beëindigen of opschorten als jij niet (volledig) voldoet aan jouw verplichtingen (je levert bijvoorbeeld niet of niet tijdig de gewenste informatie aan). 

Wij mogen de overeenkomst ook beëindigen, als wij informatie hebben ontvangen waaruit blijkt dat (verdere) uitvoering van de overeenkomst niet langer aanvaardbaar is.

Dat geldt ook als jouw onderneming wordt geliquideerd of wordt beëindigd anders dan door overname of samenvoegen van ondernemingen of bij faillissement, surseance van betaling of aanvraag van WSNP aan jouw zijde.

Altijd geldt dat wij het recht hebben op betaling van de factuur, waarbij wij minimaal de annuleringsvoorwaarden hanteren. Tot slot behouden wij altijd het recht, om naast die betaling ook schadevergoeding te vorderen.


Gevolgen tussentijdse beëindiging

Als de overeenkomst tussen ons wordt ontbonden, wordt de ontvangen prestatie in verband met de uitvoering van de opdracht niet ongedaan gemaakt.Eventuele schade die jij lijdt omdat wij de overeenkomst tussentijds beëindigen, komt niet voor onze rekening.


Tarief, prijzen & kosten

De tarieven en prijzen in zowel ons aanbod (bijvoorbeeld website) als op de factuur zijn in EURO en exclusief btw, tenzij anders vermeld. Bij een fout, kennelijke vergissing of verschrijving op bijvoorbeeld (maar niet beperkt tot) de website of factuur, zijn wij daar niet aan gebonden.

 

Wij hanteren een vast tarief dat op voorhand bij jou bekend is. Bij afspraken op locatie brengen wij eventueel reiskosten en overige kosten apart op de factuur in rekening.

 

Betaling

Tenzij anders aangegeven in deze voorwaarden of elders door ons, vragen wij om een (volledige) betaling van de totale opdracht.


Facturering

Wij sturen meestal een betaallink, maar als wij factureren voor onze diensten, dan sturen wij de factuur per mail. De factuur wordt verzonden naar het bij ons bekende emailadres, tenzij anders overeengekomen. Jij stemt in met die facturatie.


Betaaltermijn

De factuur zul je binnen veertien dagen na dagtekening voldoen op het op de factuur aangegeven rekeningnummer, tenzij anders overeengekomen.

 

Buitengerechtelijke kosten

Blijf jij in gebreke met een tijdige betaling, dan gaan wij tot invordering over. De kosten met betrekking tot die invordering komen voor jouw rekening. Denk hierbij onder meer aan wettelijke rente, (buiten)gerechtelijke incassokosten met een maximum van 15% van de hoofdsom en overige kosten die aan ons zijn verschuldigd. De kosten worden berekend volgens de WIK-maatstaf en BIK-maatstaf.

 

Surseance & geen medewerking

Bij surseance van betaling aan jouw zijde zijn onze vorderingen direct opeisbaar. En tot slot geldt ook, dat als jij niet meewerkt aan de uitvoering van de overeenkomst, wij alsnog het recht hebben op volledige betaling van het overeengekomen bedrag.


II. Diensten


Onze dienstverlening

Onze dienstverlening bestaat uit het geven van financieel advies, financial planning en financiële training aan ondernemers en aan mensen die in loondienst werkzaam zijn.


Losse afspraken 

Een losse afspraak wordt gemaakt in onderling overleg. Een losse afspraak vindt offline of online plaats.


Annulering losse afspraak

Het annuleren van een afspraak doe je door uiterlijk 72 uur voor aanvang, een mail te sturen naar team@geluksplukkers.nl.

Annuleer je na die 24 uur, dan zijn wij helaas genoodzaakt om het dan geldende uurtarief in rekening te brengen. Immers, wij hebben de sessie voorbereid en kunnen wij onze tijd niet meer anders besteden.

Alleen in onderling overleg en op basis van beschikbaarheid kunnen wij een afspraak altijd eenmalig verplaatsen. Je dient dan ook uiterlijk 24 uur van tevoren aan te geven dat je van deze mogelijkheid gebruik wilt maken.


Te laat komen, no-show

Het is je bovendien eigen verantwoordelijkheid om op tijd te komen. Kom je te laat of verschijn je helemaal niet, dan zijn wij helaas genoodzaakt om het dan geldende uurtarief in rekening te brengen. Immers, wij hebben de sessie voorbereid en kunnen wij onze tijd niet meer anders besteden. Ook kunnen wij niet garanderen dat de sessie nog volledig kan doorgaan.  


Onze eigen verhindering

Als wij zijn verhinderd zullen wij jou dat zo spoedig mogelijk en uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de sessie melden, tenzij sprake is van overmacht. Uiteraard wordt de sessie dan kosteloos verzet.


Onvoorziene omstandigheden

Soms zijn omstandigheden zodanig, dat de afspraak moet worden verzet. Wij zullen dan bespreken wat te doen.

1-op-1 traject (aanvullend)

Een 1-op- 1 traject bestaat uit het oriëntatiegesprek, de bespreking van het financieel plan en het evaluatie gesprek. De afspraken hiervoor worden in onderling overleg gemaakt. Het 1-op-1 traject wordt volledig voorafgaand betaald.


Annulering traject

Na aanmelding/inschrijving is het alleen mogelijk om kosteloos te annuleren tot aan de live-dag: je krijgt dan het betaalde geld terug. Na de live-dag ben je verplicht het volledige bedrag te betalen en er bestaat geen restitutie bij reeds betaalde gelden.


Annulering door jou losse sessie

Annulering van een individuele sessie kan kosteloos tot 72 uur voor de geplande tijd. Bij annulering binnen 72 uur voor aanvang zijn wij genoodzaakt om de sessie deels in rekening te brengen, tenzij er een zwaarwegende reden is waardoor de sessie niet door kan gaan.

Annuleer je de sessie op tijd, dan heb je eenmaal het recht hem kosteloos te verplaatsen.

Annuleer je vaker en meerdere sessies, dan komen zij te vervallen. Wij zijn dan genoodzaakt om de sessies allemaal in rekening te brengen, tenzij er een zwaarwegende reden is waardoor de sessies niet door konden gaan.

 

Gevolgen annulering door ons

Bij annulering wordt in overleg de sessie zonder kosten verplaatst naar een andere datum of geannuleerd en de eventueel betaalde kosten worden gerestitueerd.


Online training

Je kunt je aanmelden voor onze online academy. Je betaalt een vast tarief vooraf, voor de aangegeven periode. Je krijgt toegang nadat jij online het verschuldigde bedrag hebt voldaan.

Tenzij anders aangegeven of tenzij dit niet mogelijk is, beschik je na betaling direct over de gehele inhoud. Het is niet mogelijk om te annuleren en je moet daarom het volledige bedrag betalen. Je komt hiermee expliciet overeen dat het herroepingsrecht niet van toepassing is.


Je kunt tot en met veertien dagen na betaling, kosteloos annuleren. Je krijgt dan je geld terug. Na deze 14 dagen is dit niet meer mogelijk en ben je verplicht het volledige bedrag te betalen.


Doordat voor het beschikbaar stellen van de online academy gebruik wordt gemaakt van een platform van een derde, kunnen wij niet garanderen dat de online academy op ieder moment en op iedere locatie beschikbaar is.


De tijdens de looptijd van de toegang tot de online academy geleverde informatie blijft ons eigendom.

Het materiaal is beschikbaar zolang ook de academy online is. Wij geven tijdig aan tot wanneer het materiaal beschikbaar is. Het is jouw eigen verantwoordelijkheid om het materiaal tijdig te bekijken en waar de mogelijkheid wordt gegeven op te slaan.

Jij bent zelf verantwoordelijk voor (de gevolgen van) het opvolgen en toepassen van de in de online academy opgedane kennis.

Het is jou niet toegestaan in de 12 maanden na afronding van de inhoud van de academy een soortgelijk aanbod te creëren.


Uitsluiting

Wij behouden ons het recht voor deelnemers die misbruik maken van de (content van de) online academy, deelnemers lastigvallen, of ander ongewenst gedrag vertonen, van verdere toegang tot de online academy uit te sluiten. Wij hebben dit recht ook, als ons zodanige feiten bekend zijn, voordat jij toegang hebt gekregen tot de online academy. Uitsluiting laat de verplichting tot betaling van de kosten voor de online academy onverlet.

Het staat ons vrij communicatie of andere delen van de gedeelde informatie zonder nader bericht te verwijderen, als de inhoud van deze communicatie en informatie het verwijderen daarvan rechtvaardigt.


Live-dag c.q. workshop (aanvullend)


Aanmelding, inschrijving en betaling 

Je kunt je via de website aanmelden en ook betaling gaat via de website. Na betaling zijn de inschrijving en aanmelding succesvol afgerond. 


Locatie 

De Live-dag c.q. workshop vindt plaats op nader te bepalen locatie. Maar, wij mogen altijd van locatie veranderen als dat om welke reden dan ook nodig blijkt.


In de plaatstelling

Je mag een ander in de plaats laten gaan, met voorafgaande goedkeuring van ons.


No-show

Bij no-show wordt geen geld teruggeboekt en een openstaande betalingsverplichting komt niet te vervallen.


Annulering/verplaatsing door ons

Mocht een Live-dag niet doorgaan, dan ontvang je uiterlijk vijf dagen voor aanvang bericht.

Wij mogen tot één week voor aanvang de datum wijzigen naar een later moment. Je wordt van de wijziging op de hoogte gesteld via e-mail. Wij gebruiken daarvoor het laatst bij mij bekende mailadres. Jij bent dus zelf verantwoordelijk voor het (tijdig) doorgeven van een e-mailadres.


Gevolgen annulering door ons

Bij annulering wordt in overleg de inschrijving zonder kosten verplaatst naar een andere datum of geannuleerd en de eventueel betaalde kosten worden gerestitueerd.

 

Digitaal (product (aanvullend)

Betaling van een digitaal product, gaat op de website aangegeven wijze, bij het betreffende product.

Tenzij anders aangegeven, beschik je na betaling direct over de inhoud. Op dat moment kun jij jouw bestelling niet meer annuleren althans er bestaat geen restitutie bij betaalde gelden. Het is dan niet mogelijk om te annuleren en je zult derhalve het volledige bedrag betalen. Je komt hiermee expliciet overeen dat het herroepingsrecht niet van toepassing is en dat het her-roepingsrecht is uitgesloten.

 

III. Slotbepalingen 


Klachten

Als jij een klacht hebt, dan vinden wij dat heel vervelend en die lossen wij graag samen met jou op. Mail je klacht (duidelijk omschreven) naar team@geluksplukkers.nl zodat wij de klacht kunnen onderzoeken en jou een passende reactie kunnen geven.


Klachttermijn

Een klacht dient wel binnen een redelijke termijn te worden geuit. 14 dagen nadat het feit zich heeft voorgedaan vinden wij redelijk, later niet meer. Samen zullen we altijd proberen om naar een oplossing te zoeken. Een klacht geeft jou niet automatisch het recht om jouw betaling uit te stellen.


In gebreke stellen

Als nakoming blijvend onmogelijk is, stel je ons eerst schriftelijk in gebreke voor aansprakelijkheid door een tekortkoming, in de nakoming van onze overeenkomst kan ontstaan.

Let wel op: voor die tekortkoming kan ontstaan gun je ons eerst een redelijke termijn om de tekortkoming te kunnen herstellen. Pas als dat niet lukt en nakoming is blijvend onmogelijk zijn wij in verzuim.

Aansprakelijkheid ontstaat alleen als wij ‘toerekenbaar tekort blijven schieten’ na een redelijk gegunde termijn van minimaal 14 dagen en als wij in ‘verzuim’ zijn (als wij na jouw verzoek nog niet doen wat we wel hebben afgesproken). Het geeft jou nooit het recht tot schadevergoeding, tot ontbinding van de overeenkomst of een andere actie richting ons.


Aansprakelijkheid

Wij voeren onze werkzaamheden uit naar ons beste inzicht en vermogen. Maar, wij hebben alleen een inspanningsverplichting en geen resultaatsverplichting. Dit betekent dat wij ons tot het uiterste inspannen om jou een goed resultaat te laten behalen. Maar, dat wij niet aansprakelijk kunnen zijn voor het uiteindelijke (uitgebleven) resultaat.


Wij zijn op geen enkele manier aansprakelijk voor bepaald schade als gevolg van onze dienst als wij de benodigde maatregelen in acht hebben genomen (door jou voldoende voor te lichten) en wij niet verwijtbaar hebben gehandeld.

Ook aanvaarden wij geen aansprakelijkheid voor eventueel door jou geleden schade door een verkeerd door jou geïnterpreteerd en/of uitgevoerd advies en/of voorstel.


Uitgesloten is elke aansprakelijkheid voor welke schade dan ook, die voortvloeit uit fouten in gebruikte computerprogrammatuur, tenzij de leverancier van de programmatuur aansprakelijkheid aanvaardt en de schade op de leverancier kan worden verhaald.


Elkaar opvolgende adviezen, worden beschouwd als één advies.

Algemene verstrekte informatie (al dan niet op Internet, al dan niet op jouw verzoek) door ons verstrekt, is altijd vrijblijvend en wordt niet beschouwd als een door ons gegeven advies in het kader van onze overeenkomst.

Als wij al aansprakelijk zouden zijn voor jouw schade, zijn wij altijd alleen aansprakelijk voor directe schade (schade die is veroorzaakt door niet de benodigde maatregelen in acht te nemen en verwijtbaar te handelen).

 

Wij zijn in ieder geval nooit aansprakelijk voor indirecte schade (zoals bijvoorbeeld, maar niet beperkt tot reputatieschade, gederfde winst, gevolgschade, gemiste besparingen etc.). Uiteraard geldt dit niet als sprake is van opzet of bewuste roekeloosheid aan onze zijde.


Aansprakelijkheidsbeperking

Als wij al aansprakelijk zouden zijn, dan is onze aansprakelijkheid beperkt tot het bedrag dat de verzekeraar uitkeert in het betreffende geval. Mocht de verzekeraar niet uitkeren, dan zijn wij beperkt aansprakelijk tot de hoogte van het factuurbedrag van de betreffende dienst, met een maximum van € 1500,00.


De beperking vervalt bij opzet of bewuste roekeloosheid aan onze kant.


Verjaring

Tot slot verjaart iedere vordering en/ of claim richting ons binnen 12 maanden nadat onze overeenkomst is gestopt.


Vrijwaring

Jij vrijwaart ons tegen alle aanspraken van derden gebaseerd op of samenhangen met de uitvoering van de overeenkomst, tenzij sprake is van opzet of bewuste roekeloosheid aan onze kant.


Overmacht

Van overmacht aan onze zijde is sprake als wij worden verhinderd om aan verplichtingen uit onze overeenkomst of aan de voorbereiding daarvan te voldoen. Denk aan verhinderingen zoals bijvoorbeeld, maar niet beperkt tot een internetstoring, aangescherpte overheidsmaatregelen, een virusinfectie, brand, hack, stroomstoring, epidemie, pandemie, staking, diefstal, ziekte van ons en wij geen vervanging kunnen regelen en fouten in software of (online) diensten van derden.

Onder overmacht verstaan wij ook elke gebeurtenis waardoor nakoming zo bezwaarlijk is geworden in vergelijking met de omstandigheid tijdens het aangaan van de overeenkomst, dat nakoming in redelijkheid niet meer van ons kan worden verlangd. Waaronder ook valt, “een niet-toerekenbare tekortkoming van derden” waarvan wij afhankelijk zijn.


Duur overmacht

Voor zolang de overmacht duurt, mogen wij verplichtingen richting jou uitstellen. Als de overmacht langer duurt dan 60 dagen mag de overeenkomst in het geheel of deels worden ontbonden.

 

Gevolgen overmacht

Wij zijn niet verplicht om schade door overmacht aan elkaar te vergoeden. Ook niet als wij een bepaald voordeel genieten. En, voor zover wij op het moment waarop de overmacht begon al verplichtingen zijn nagekomen of nog zouden kunnen nakomen, mogen wij dat gedeelte declareren althans bestaat er geen verplichting tot terugbetaling.

 

Vertrouwelijkheid

Wij spreken vertrouwelijkheid af ten aanzien van vertrouwelijke informatie die wij van elkaar hebben verkregen in het kader van de totstandkoming en/of uitvoering van de overeenkomst. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit is medegedeeld, als dit voortvloeit uit de aard van de informatie of als de ander had kunnen weten dat informatie vertrouwelijk was.

Het is jou in elk geval niet toegestaan onze werkwijze, methoden, technieken en/of de inhoud van de adviezen of rapportages op welke manier dan ook openbaar maken althans om (inzage) te verstrekken in, tenzij wij hier schriftelijk toestemming voor hebben gegeven.


Gerechtvaardigde breuk vertrouwelijkheid

Als wij op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak gehouden zijn om vertrouwelijke informatie aan een door de wet of door de bevoegde rechter aangewezen derde te leveren en kunnen wij geen beroep doen op een wettelijk of door de bevoegde rechter toegestaan recht van verschoning, dan bestaat geen recht op schadevergoeding of schadeloosstelling. Het geeft ook geen recht de overeenkomst te ontbinden.


Intellectueel eigendom

Intellectuele eigendomsrechten die ten aanzien van “Werk” door ons zijn vervaardigd in het kader van onze overeenkomst, berusten bij ons. Het gaat dan bijvoorbeeld om, maar niet beperkt tot zowel voorlopige als content, tekst(en), digitale informatie, rapporten, adviezen en materiaal, etc...

 

Gebruiksrecht 

Wij verlenen jou een beperkt, niet-exclusief, niet-overdraagbaar recht tot gebruik van intellectuele eigendomsrechten die berusten op ons Werk. Dat betekent dat jij ons Werk niet mag aanpassen, verkopen of mag gebruiken anders dan de verstrekte licentie, tenzij wij daar toestemming voor hebben gegeven.


Inloggegevens mogen niet aan derden worden verstrekt.

 

Boetebeding

Bij overtreding van de bepaling over intellectueel eigendom, ben je een direct opeisbare boete verschuldigd van € 1.000, -. Voor elke dag dat de overtreding voortduurt geldt een bedrag van € 250,00. Een ingebrekestelling is niet nodig. Het voorgaande geldt onverminderd ons recht om ook een volledige schadevergoeding (waaronder ook wordt verstaan misgelopen inkomsten) te vorderen.

 

Jouw privacy & AVG

Wij verwerken jouw persoonsgegevens alleen in het kader van onze opdracht en niet langer of uitgebreider dan noodzakelijk voor de uitvoering van de overeenkomst. Tenzij wij op grond van de geldende wet- of regelgeving verplicht zijn anders te handelen.


Foto’s

Tijdens een live-dag zouden wij graag ook foto’s maken en die plaatsen wij graag op onze website en/of Socials. Op jouw verzoek verwijderen wij die natuurlijk of plaatsen ze niet.


Recensie

Wij mogen jou vragen om een recensie te schrijven die ik (eventueel in aangepaste vorm en met jouw (bedrijfs) naam en foto) kan plaatsen op website en /of social mediakanalen. Die recensie laten wij staan voor onbepaalde tijd, maar op jouw verzoek zullen wij die recensie verwijderen.


Delen casuïstiek

Casuïstiek mogen wij altijd delen in een geanonimiseerde vorm op bijvoorbeeld een social media kanaal, zonder dat een case te herleiden is naar een bepaald persoon of een bepaald bedrijf.


Bewaarplicht 

Wij hebben geen bewaarplicht met betrekking tot de door ons geleverde materialen, gegevens en informatie nadat onze overeenkomst is geëindigd. Wees je er daarom van bewust, dat wij niets standaard voor jou vastleggen en/of bewaren.


Gebruik van online diensten

Wij maken gebruik van online platforms, zoals Zoom, voor het aanbieden van onze diensten. Door deel te nemen aan onze online sessies, geef jij expliciete toestemming dat jouw naam, beeld en/of stem zichtbaar kunnen zijn voor andere deelnemers.

Let op: andere deelnemers aan de sessies kunnen jouw beeld of geluid horen of zien, afhankelijk van de instellingen van de sessie. Wij adviseren je om jouw privacy-instellingen vooraf te controleren en je camera of microfoon uit te schakelen als je niet wilt dat andere deelnemers jouw beeld of geluid kunnen zien of horen.


Hoe wij verder met (persoons)gegevens omgaan is op te vragen of lees het in het privacy beleid, op te vragen bij ons of in te zien via onze website.


Gebruik van Kunstmatige Intelligentie (AI)

Wij maken gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) als hulpmiddel voor het opstellen van rapporten op basis van verstrekte gegevens. Wij blijven verantwoordelijk voor de uiteindelijke controle en afstemming van de gegenereerde feedback en rapporten. De inhoud van het rapport is altijd maatwerk en afgestemd op de wensen van de klant.


Alle gegevens die voor het gebruik van AI worden verstrekt, worden verwerkt in overeenstemming met de privacyverklaring en de geldende wet- en regelgeving.


Conflictoplossing 

Als wij in conflict komen zoeken wij graag samen met jou naar een oplossing. Alleen als dit niet lukt, gaan we naar de rechter in Assen van de Rechtbank Noord-Nederland die bevoegd is kennis te nemen van ons conflict, tenzij de wet dwingend anders voorschrijft.


Toepasselijk recht

Op onze overeenkomst en op deze voorwaarden is altijd alleen het Nederlands recht van toepassing en het Weens Koopverdrag is uitgesloten.

__________________________________________

 

Versie 1.2 Algemene voorwaarden ∙ Geldig vanaf augustus 2025